sjukskriven...

ja då va men sjukskriven i 14 dagar??? tydligen har jag dragit på mig ett diskbrock.....
hoppas det läker innan EM i österike så jag kan köra fullt ut där....

en annan sak som läkaren sa va att det kan va slutet på bräd åkandet för min del........
vad ska man då göra?? från att ha kört bräda dagligen till att inte få det längre!!!
ja ja... planer fins på att börja bygga brädor i sådana fall.
kommer inte sluta med brädor bara för att jag inte kan åka.

men nu ska vi inte måla fan på väggen!!! jag ska så fort jag läkt ta mig till gymmet å bygga upp det jag saknat så allt håller för det jag älskar!!! brädsport!!!


nu ska jag och familjen till landet!!! där blir det vila så allt läker bra!!
ska även kolla på en ny cross till mevlin då hans gamla är lite liten för den kaxiga 7åring han är!!
dax för han att få köra fullt han med!!

en sak till!! ska köpa metspö så vi kan ta båten å fiska, har hört det är lungt å skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0