Fibretec downhill race 3000.

ja nu säljer jag denna bräda då det i själva värket va ett köp jag gjorde helt utan grund!!?
meningen va att jag skulle ha den i ett par veckor medans jag vänta på en annan bräda som skulle byggas åt mig i alperna....  men som många av oss vet så är dessa killar inte så snabba och det hela gick ej i lås!!
har nu tagit upp kontakten på nytt och hoppas dom får i hop min bräda denna gång!!

hur som!! så vill jag ha 900:- för denna bräda!! frackt bjuder jag på!!
och truckarna behåller jag med!!

image104

Kommentarer
Postat av: TT

Hello johan. Så ska du ännu en gång försöka få kontakt med aluflex? Kankse inte intresserar dig men fibretec kommer ut med en droppad modell anpassad för kahalnitrucken nu snart. vet ju att din aluflex var droppad och kommer vara droppad? sjukt intressant med en droppad fibretec med kahalanitruckar. själv kommer förhoppningsvis ett nytt trevligt litet paket från fibretec speciellt till mig inom någon månad....

2008-03-17 @ 12:26:28
Postat av: matte-mannen

såld som faaan till en trevlig förväxt pojke i segeltorp . . . . . .

2008-04-02 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0