buttboard 4 ever!!

nu är man hemma från första tävlinge på min älskade butt!!
denna helg käner jag att jag har utväklat mig grymt mycke som åkare!!
har kommit längre en på dom 8 år jag körde stand up!! och det på 2 dagar....
kommer hålla mig kort om detta då jag fort farande är lite i varv från denna helg och så sugen på mer fart och race!!



det visa sig även att mitt vetande om hjul från stand up inte va värt ett skitt i butt värden!!
slet ut ett set hjul om dagen i falköping??? detta på grund utav att dom va för mjuka!!

och i fart funt 80-85 så blir trycket på en butt helt annat en på stand up!!
så jag ska gå upp till 84-86a på nästa set hjul!!


till det hela  så va jag näst snabbast denna helg men sluta på en fjärde plats totalt!!
men jag har en hel del kvar att ge käner jag då jag i helgen mäst låg och kände av dom andra åkarna och kolla hur dom kör!! så till EM i juli ska jag äta stygg piller och köra skiten av alla!!
detta va ju bara Scandinavian Championship.
nästa är EM!! och är jag med där så lockar WM i usa  mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0