6 v till jul??

idag kom den första snön i staden jag bor.
har inte så mycket för just den varan nu mer.... kul för melvin och vildan som snabbt fixa på sig kläder och gav sig ut i den yrande snön, i hopp om att kunna slänga snöbollar på arga gubben mitt över gatan och kanske kunna se hans bil in snöad....
sambon har nytt jobb ja eller nu tjänst och det va det hon ville så det är gött ju!
jag går och maler på mitt vanliga jobb och väntar på att jag ska få en lysande ide och sluta där...
vist är det bra med trygg het men attans va det är segt att ha alla mallar klara och bara kunna trycka på knappen å bara få ett alternativ å en väg att gå??

imorgon är det måndag och en ny helg att se fram mot.



va på 3d bio med ungarna!? sjukt snygga glajor fick vi.... otroligt att se en hel film i 3d får jag säga.
hur bären tyckte det va har inte fram gått helt. melvil lova dock att han aldrig skulle se en 3d film igen....
vildan va inte lika bestämd men höll med.....
vilken film vi så???  

SEA MONSTERS hur så?? melvin skrek rakt ut redan efter 15sec då en gigantisk skräck ödla högg en säl liknande fisk 5 mm från hans näsa....vildan dök in under min tröja och snegla med ett öga genom öppningn för armen.....

jag där i mot älskar ju film och 3d är yber najs.
kan inte sluta att tänka på hur olika filmer är i 3d.....



så glad är man när man ska lura bären på 3d film på cosmonova...



ja vildan och den ända glassen hon gillar just denna dag av alla femtielva mindre glassar!!



melvin kollar nytt hus djur. men den äter ju kött och det gillas inte att mata med levande mat hemma.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ormar är läskigt....

2008-11-17 @ 11:56:59
Postat av: Din far!

Fasen vad lik du är vår finansminister!!! Anders Borg.



Låter himla kul med 3D film. Vildas glasstorlek förstår jag men att som Melvin röra vid en orm är för mig otänkbart beroende på min ormfobi!!



Hälsa familjen och ha det gott!



Kram!

2008-11-21 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0