nu har jag sett lite mer?

ja nu har man haft lite mer tid i soffan för att glo på film via projen!

kan säga att det är en del kring utrustning som måste till för att få ricktigt bra bild!!
förs måste jag ha en bra duk att visa bilden på och sedan ett nytt grafik kort som kan lösa det lilla bild problemet jag har då mitt nuvarande kort ej klarar full-hd som jag tidigare trott....

sedan till problem 2 med stor bild hemma!?
det är nämligen så att det tar ett par filmer att vänja sig vid den stora bilden som jag nu laggt på 85" eller Ca: 177cm bred.
man blir nämligen åk-sjuk av att kolla på det hela??? konstigt men så är det för mig??
kommer ihåg första gången jag körde bil själv och även då blev jag illa mående??
kan det va så att jag mår dåligt av lycka?? eller gör välbefinnande mig sjuk??

skit i det! så är det för mig och ricktigt stor bild hemma i alla fall.



en bild på ödlis!! hon gillar vår bio med.... hon bor i öppna spisen och har grymt bra sickt från sinn bur!!



tven som ni ser här är 30" foten är en ovanligt vacker 43,5 och filmen är hancock i daxljus!!




inte bara jag som njuter av film här hemma utan även dom i halv skala mot mig gillar film!!
horton är en favorit just nu!! själv av njöt jag nyss Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
kommer bli många mysigga vinter dagar i soffan med poppcorne och ungarna!!
måste säga att hösten och vinterns film släpp ser mycket låvande ut!!!
kommer kanske tala en del om det här med vem vet??
har jag talat om att det nu mer finns hembio stärkare som kan köra HD-ljud......
alltså köra ljudet till 100% digitalt och i mycket bra kvallite!!
och som tur e så har mitt favo märke släppt en reciver för just detta!!
och då även i 7,1 format med 200watt på alla 7 kanalerna styck vilket blir nätta 1400 watt.....
aj så synd det blir å va granne med herr zell...



och där har ni den!!  så om en liten bunt pengar står den i mitt film rum!!
namnet är Yamaha RX-V2700.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0