köksvåg.

nu så!
nu börjar det hända saker... har nu börjar äta mat igen!! kontrolerat intag.
vet inte hur mycket jag gott ner men ett par centimeter runt mindjan mindre e jag!!

så nu går vi in på fas två i min 3 stegs raket till bad byxan 2010.....

nu kommer jag säga sanningen om att gå ner. det är bara detta som gäller om man vill tappa!!

det är lätt!! vill man inte bli fet så gäller det att bara stoppa i sig så många kcal=kalorier som man gör av med!!
skit lätt!! spelar ingen roll vad du äter bara du inte stoppar i dig mer en vad du gör av med

om vi tar mig då! så gör min under sköna kropp av med 2235kcal när jag ligger rak lång i soffan hela dagen eller bara inte rör på mig något vidare. det är alltså tomgång vi snackar nu då!!

så vill jag ligga på soffan utan att bli fet så får jag inte stoppa in mer än 2235kcal om dagen eller per dyngn säger vi då det häller inte spelar någon roll när man äter på dygnet!! att det skulle gåra så är en myt!! glöm den NU.
summan av allt skit är konstant så är det!!

till baka till ämnet.

så vill du börja dagen med makaroner å korv funkar det hur bra som hälst bara du har din kcal plan för dagen,veckan eller måndaden hur du nu lägger upp det.
jag kör dag för dag.

så vill man ligga i soffan å bli smal å tappa vickt å bara ligga där.... så funkar det med!
då lägger man sig på ett kcal underskott på 3-400kcal.
å vipps så är man lika rippad som brad pitt i fihteclub genom att bara ligga länge nog.
så är det! det är ett facktum.

så hur ska jag då göra detta... jo jag har köpt en köksvåg och väger allt jag äter så jag vet hur många kcal var del i måltiden är och skriver det i min mat dagbok.

det kan se ut så här:

FRULLE: Quick diet                             133 kcal
70gram havregryn                220 kcal

FIKA:    Quick diet                             133 kcal


LUNCH: 175gram kokt ris                   203 kcal
150gram tonfisk                    175 kcal


FIKA:    Whey-100 protein                  133 kcal
star bar banan                      200 kcal


MAT TYP KVÄLLEN: 500g kvarg           350kcal
100g bär                35kcal

TOTALT:                                   CA:1582 kcal


Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii då ligger jag på ett bra under skott på kcal och med det tappar kilo efter kilo.....
men det finns ju utrymme för lite lyx här ser en njutare som jag!! för mellan 1582 kcal upp till 2235 kcal
fins det ju många sköna kcal att njuta av!!

eller så skiter man i det om man är nöjd och låter dom va förlorade....
slänger man in 35 minuter gång här nu var som hälst under dagen så kan man dra bårt 450 kcal från dom där 1582 totala kcal.

fan då är man ju på god väg!

jag har valt att går mycket lågt på mit kcal intag var dag med risk för att bränna muskler istället för fett.
för får kroppen förlite protein m,m så ryker musklerna och det är inte bra!! det är nämligen dom som ska bränna fettet!
så då bör man lägga till protein i någon form.
jag har valt whey-100 en massa amino-syror för att bränna inlagrat fett å inte muskler!

och vet man inte hur många kcal en produkt har per 100g så är det bara att läsa på paketet.

här säger många: men det är ju så lite mat!!

det är helt upp till dig hur mycket eller lite du vill äta.

vill man äta mycket så tar man något med låg kcal per 100g lätt.
vill man äta mer en sina 2235kcal och ändå bli smal så får man ta en rask prommis på 60min så har man 600kcal extra att leka med... det är typ en chees burgare och 3 äpplen typ.

ja ni fattar!


och i dag har jag ätit det som jag skrev + gått 60min.
kommer äta en qiuck diet + 70 havregryn innan sängen med.

allt för i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0