vit vit jul?

nu är snart julen över!

ska av värka jul 35 i sälen med nära och kära!!

för detta har jag nu slutat väga min mat och börjat äta normalt igen...
det första jag gjorde va att beställa en large xl pizza och 2 liter kola!!!
man vill ju kom till normalt intag snabbt.

har under två dagar glott på kläder jag ska packa i en väska... går inte så bra då jag är en spontan packare och inte
kan planera sånt här... så jag lägger allt på köks bordet och låter min spontana sida packa när det är dax.

har även likt pro medlämarna på resande fot laddat min dosett med 7 dagars piller!!
sneglar lite på brädan?? den får nog åka med!! tror det kan spritta till i gubben och med det försöka mig på lite luft un der fötterna igen!!

och mit liv som singel är rätt skönt! inte så gammal å bitter nu mer.. för utom min man dom som lider stort av att inte få bli smuts kastad och skin flådd i vilad lejan svingningar i sänghalmen!! ja ja... det får han leva med ett tag!!
ätter ju depp medel som även sexbrotslingar får i sinn behandling vilket gör att man är helt funktions lös utan små blåa piller!! och för att få någon att slösa dom blå pillerna på så har jag gått med i en singel site på webben!?
sjukt uderligt... men man måste ha någon att hångla med då och då... ja eller bara ha kul med!!
så vi får se om man lyckas med det där...

ja det va mina 50öre denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0