MER DAX

idag fick jag reg skylten!! och jag har försäkrat den!! så nu är det bara att tuta å köra!!

nästa fix med daxen är ett 88cc kitt med vass kam och lite lul lul!!
kan tyvär inte nämna när det dyker upp då det medlämar i min familj som läser detta!?
men med 38cc extra så flyttar man sig från punkt A till punkt B en bra bit över laglig fart om man nu måste åka full gas??
jag vill bara få den att göra 50 knyck på knappt halv gas då den går tyst och fint...

sedan om jag någon gång skulle behöva färdas i 100 så är det ju kul å veta att man kan skynda sig lite vid stress....
klar fördel med 10hk mot orginal 3hk.. säkrare omkörningar... bättre flyt upp för... snabbare ax till 50 vid rö ljus...
man kan burna så det ryker ball innan det slår om till grönt....

för delarna är många!! + att jag inte kommer stanna om harry säger så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0