hänt i veckan.

hej hallå.
har inte så mycket tid att skriva just nu då det är mycket på jobbet och här hemma.
på jobbet börjar det nu lägga sig!! jag kom ju in hastigt i det...
i stort sätt allt görs anorlunda här mot mitt gammla!? på ariadne har man valt ett åldrat sätt att jobba som köks-chef??
detta kan va för att man är trygg i det gammla och även har mer tid till det, inget fel i det men jag tycker det blir för mycket pappers vändande på det sättet så jah kör så digitalt det går på mitt nya jobb och ned det vinner jag massa tid som jag kan göra annat på!!

i vecka har vi även varit och kollat lite på hus djur...



här håller melvin en tiger pyton som heter gunnar!!
han va gullig tycker vi!!



här ligger en lepardgecko och sover. men en sådan har vi redan så det va bara roligt å se en till.



här har vi en favorit!! en skäggagam.
dom är pigga och glad! rör sig snabbare en ödlis och är mer valpiga + att dom äter gönt och levande mat.

vilda va även hos tandläkaren!!!



det va inga problem där inte!! hon hoppar upp i stolen och gapar stort så tandläkaren kan gör det hon ska.
det togs 2 bilder och inget att klaga på.

melvin vill nu lära sig laga mat?? han har frågat mig flera gånger om han kan få börja laga met nu!
så det är dax för honom att få en mjuk start i konsten att laga mat själv....



det första han får lära sig är korv stroganoff och det blir ricktigt gott på försök 1.
i veckan ska han laga plättar som han tor sig va grym på att göra!!
bara för mig att fixa städ saker till en sanering av kök efter.

det va den veckan det och snart börjar en ny!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Va kul att läsa om vad som händer hos er!

Orm...hmmmm....inte mitt favoritdjur, men den skall ju inte bo hos mig ;)

Skägg vad den nu hette såg kul ut..



Ser fram emot att bli bjuden på korv stroganoff nästa gång vi kommer.

Ha det gott!

2009-01-12 @ 11:08:52
Postat av: Anonym

Tjena gamle man. Kul och se att du lever. Är det inte dags att bowla, åka bräda eller nåt skit snart, jag har inte sett dig på 100 år, kanske pga att jag fjantade bort min brädsäsong....Saknar dig!

2009-01-13 @ 20:07:21
Postat av: storasyster

Grattis till Vilda ifrån oss!!

Hurra!Hurra!Hurra!

2009-01-15 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0