mer snö!!

satt i går och fix med lite ditt och datt för att senare på dagen åka och inventera som alltid den sista i månaden.....
för att liva upp det hela så skulle det åkas moppe till jobbet!!

jag å vilda låg i soffan och glodde på bilbyggar tv och miami ink i vänta på att sambon skulle komma hem..
och då! vid 15.54 säger vilda att det snöar himmla mycket!!!! 

nej då sa jag. det va ju tort och sol för 15 min sedan... men mycket ricktigt!!!! hela min dag blev kol-svart....
det kommer mer snö bara för att jävlas med oss i tjockholm!!! så moppe turen fick ersättas av det där jävla tåget!!!
inte nog med det? när man kommer hem!! då sitter den lilla delen av familjen zell i soffa och mummsar maräng swich och glor på melodifestivalen.... melvin hotar med att flytta hem i från om jag rör fjärr-kontrollen?? 8 år gammal!!!

melodifestivalen måste ju vara musikens motsvarighet till högstadiets bamba!! vi som kollar på det är eleverna i skolan och dom som uppträder är mat tanterna och det dom ger oss är skit!!!   var är Jamie oliver när han behövs??
helt ärligt tycker jag att det där med melodifestivalen måste va musikernas svar på arbetsträning för men lösa musiker med super ego och dålig själv insickt!! undra om det är subvetionerat av försäkrings-kassan??

ska det va så här så måste jag köpa en tv till!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

2009-03-02 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0