under tiden.

ja jag försummar min blogg!!!
men som jag skrivit innan så har det ständigt fina vädret en stor skuld till detta plus att jag har både daxen och skateboard åkandet som man gör utomhus...

har fixat ny bräda och daxen är nu mer hårt stylad och ducktigt mycket snabbare en många andra mopeder..

idag är jag ledig!! skönt. men jag ska ut på upp drag!! jag har använt en av fias favorit skärbrädor till saker där den är mer behövd en i köket.... blev inte många glada till rop från husets drake dock!! så nu MÅSTE jag ju ut å köra lite med daxen å köpa en ny!! så synd om mig "HA HA HA" vilket straff.

har varit på min första crusing!! asså en träff för små och stora motorcycklar av den typ jag åker.
vi är 50 st i sthlm och träffas på prem macken på norr mälarstrand och kör genom stan ut på kungliga djurgåden för att där vila lite och ljuga lite på vald bänk!! sedan bär det av hemmåt igen och då är det inte crusing längre utan så busigt gubb sinnet på förarna vågar!

kan medela att jag inte va sist i den kön!!! och lagom till jag susa förbi polis stationen i solna så skjöt jag ut dämpningen i ljudämpAREN och börja låta som värdens minsta HD. fick smyga på tomgången dom sista metrana hem.
det är fixat nu och jag har även ändrat drevningen så att jag kan köra lika fört men på lägre varv.

ja melvin har ju fyllt år!! 8 stycken är det nu.
han är inte hemma mycket nu mer.... hemma 10 min mellan skolan och ett mobil samtal till polare och då ska det hinnas med en macka med!! sedan slänger han sig på cycken och vinglar iväg till utsatt träffpunkt tills jag ringer vid 20 tiden å förstör hela dagen med att säga "nu är det dax att komma hem". så kommer han hem och är inte trött eller sur!! 5 sec efter det ligger han i soffan å sover som en gris!!

imorgon ska jag åka långt på daxen!! 9,5 mil...nämligen till landet. ska försöka steka det på 1,5 timmar med 1 stopp för tankning för den rymmer bara 2,5-3 liter kommer då prova den nya topp farten som förväntas hamna på ca 130 knyck.

kan medela att jag den 12-14 juni kommer va på monkey meet i borås för att träffa ägare från hela norden och belgin,holland m,m!! då blir det fotande för mc tidning med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0