många frågar??!

hur är det med dig? guu va tråkit att ni inte bor ihop mer m,m...

asså jag vet inte hur folk tänker eller om dom bara säger så för att säga något??

det beror på hur man ser på det hela svarar jag dock!!
vill man gräva ner sig och deppa så tänker man bara på det roliga å det som va bra med våra 10år!!
eller så gör man som jag gjort! sett allt det dåliga... och då är det inte svårt att må bra nu!!

och med det svaret så blir det sällan fler fråger??


så till dagens låt.. lite hårdare i dag!!
denna låten skrevs till en idiot!!! så nu är det min tur att ge den till men idiot!!!


med denna låten ekande mellan öronen är det lätt att gå långt utan att se någon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0