på väg igen.

ja som jag sa tidigare så håller jag på med en ny sida åt min blogg m,m...
men så kom det lite saker mellan plus att min server inte vill va med längre så den sidan m,m får vänta tills jag löst allt.

tiden går och går! snart har jag bott själv i 4 veckor!!
så himmla najs att kunna göra som jag vill!! men det finns saker man är kass på har jag märkt...
blommor!? levanda saker som står i fönster.... nu döda!!
jag har gröna fingrar men just dom blommorna ville inte...
jag har målat mitt sov rum svart!! otroligt skön sov färg.

har köpt stenulls platter och börjat fixa ekot i film rummet....
flyttat data prylarna till ett eget rum igen! bla bla!!!

och i går börja jag träna!!!  kaettelbell är roligt!!!
hög intensiv intervall träning som jag kommer skriva mer om senare!!
jag kör 2 30min pass om dagen morron och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0