10år.

jag har den senaste tiden gått till en psykolog och pratat och fått KBT-behandlig och det va med hjälp av denna kontakt jag å fia fick förslaget om att få familjesamtal eller par terapi typ?
idag va det dax får vårat möte... tänk att 10 år av livet kan kännas så bort slängda??

vi har provat denna form av samtal innan med nu står det klart för mig att här ska fan inte samtalas mer utan nu ska här avslutas så fort det går!!

fick klart för mig i dag att här finns inget till mötes gående över huvud taget...

en dumm en trode man kunde dra upp regler och lösa det ekonomiska i hop men ack va fel jag hadde...

det första jag gör när jag vaknar i mogon är att ringa familjerätten,sos och en ekonomi rådgivare!!
för nu ska jag ha papper på allt och det ska sedan följas till punkt och prickar.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

kram!

2009-10-27 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0