starten!

japp måndag v.44:

frukosten blev en påse Quick diet och en kopp kaffe! mumms.. man blir inte propp mätt men det funkar bra!
har under tidan jag låst in mig gott upp en hel del så nu ska det väck igen!
så jag ska köra 14 dagar fasta för att kicka igång kroppen innan jag börjar röra på mig igen!

under dom kommande 14 dagarna ska man ju ha något att göra då med förutom alla syslor som singel pappan måste göra då!!

men en sak som man kan göra med dom små trollen i lyan är tv-spel.
när jag snackar tv-spel är det xbox 360 det handlar om!
och nu till spelet jag synat lite nogare i dagarna: Brutal Legend.

”Brutal legend”, titeln han utvecklat för gigantiska Electronic Arts, har från ingenstans blivit ett av årets mest hajpade spel. Det rappkäftade radarparet Tim Schafer och Jack Black (som spelar huvudrollen i ”Brutal legend”) har plötsligt synts i alla tänkbara sammanhang. Schafer själv gjorde sin talkshowdebut hos Jimmy Fallon härom månaden. Black, å sin sida, har kastat hela sin vikt bakom spelet – genom att promota det på VMA-­galan och välta möble­manget hos Jimmy Kimmel utstyrd som karaktären Eddie Riggs.

En anledning till att ”Brutal legend” fått så mycket uppmärksamhet är gästartisterna: Ozzy ­Osbourne, Rob Halford och Lemmy Kilmister bidrar alla med sina, host, skådespelartalanger i spelet. Genre: Action?? och den smått töntiga ålders grännsen 18 år??


jag tror detta spel blir nästa steg för många GH-lirare som vill gå till nästa nivå.
brutalt roligt spel som får 4 kanel bullar av fem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0