svart!!

asså! hej hallå... har låtit dagen gå ganska så lungt.
har flyttat vildas saker till mit å fias gammla rum och mina saker till vildas rum...
set va mycket skit å bära åt båda hållen!! men det blev bra vid 18 tiden i kväll!!

bädda min säng och kasta mig på rygg i den???
ligger å blänger runt om kring i det nya LILLa rummet och har lite fjärillar i magen.
men det är något som inte stämmer......
ligger nog i 20 minuter och funderar! så PANG slår det mig!! rummet e violett/lila till färgen?? fy så fult!!
så jag bestämde snabbt att här ska målas svarta väggar!!

och ena långside väggen ska bli en fond vägg i guld och djupt rött!! möstret ska va franska lilljor!!
blir det för bordell liknadne?? nej jag vill ha det som en liten lyxig bordell....

ska fila vidare på det!! hitta en marokansk glas mosaik lampa i en affär i stan med idag som troligen skulle sitta fett med najs i rummet!!

har även i dag gjort något jag velat länge... börjat lära mig att koda hemsidor.
inom ett par dagar kommer jag lägga upp min egena hemsida på min egna server och via det blogga och bygga vidare!

mitt mål är en blogg och en webb-shop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0