trots allt är jag kvar här?

hej på er!
idag är dagen då jag ska börja erövra värden igen!!
nu ska den tas på mitt sätt, som jag vill!!!
nu är det jag och bara jag som sätter mina mål.
och som det ser ut nu blir det utan min sambo sedan 9 år...
många kanske tror det är ett hårt slag? men vi är nog helt överäns om att vi inte mår bra av varandra längre!!

som jag sa innan så är detta dagen eller första stenen på den nya vägen jag ska gå...
har lägat många timmar och spånat om vad jag ska göra med det jag förlorat??

jag är fort farande rädd för att träffa folk.. gå ut... för min mobil... och klockor!!

men detta är en väg att börja åter få kontakten med om värden igen.

Kommentarer
Postat av: NIklas "TT"

Godag, Tänkte på dig här om dagen och tänkte som vanligen att man skulle ringa, men som vanligt glömmer man bort. Men tänkte säga att man tänker och undrar hur du har det....

2009-10-05 @ 13:41:01
URL: http://canerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0