ljus

så där!! nytt 2 dagar i rad???

tror mig börja få till baka skrivar lusten.
men det beror troligen på att jag nu skaffat mig saker som ersätter den tid som fia hönnsa runt med mig och det gär mig gladare med.

vändningen kom när jag åter igen fick sitta hela dagar och en natt å skruva på min honda dax!
otroligt vad en hobby kan ränsa huvet!!



så nu kommer det handla mycket om min brädåkning och ett planerat bobber bygge som ni ser på bilden nedan.
har även varit hos frissan å skaffat mitt blanka hår..

mycket ser ljust ut då jag nu åter kan se framåt i tiden.
dock med vissa begränsningar som folk massor och köer..
hamnar jag i kö eller bland folk jag inte känner så får jag svettningar och blir förvirrad.
detta kan ju va jobbigt när man sitter på ett tomt fik och njuter så kommer det massa folk och sätter sig runt en!!
då är det kört!! svetten rinner!!


detta stuket är det som fått mig på fall!



å min dax!!! den e fin den! det är något visst med saker som är äldre en mig själv med mycket finare en mig!!
bräd åkandet kommer få lida får detta men den dagen första är klar kan man ta sig långt å fort å då vinner man till baka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0