tid m,m

har nu på eget bevåg bestämt mig för att trappa ner på mina piller som jag tar var dag!
jag vet att många troligen tycker det är för tidigt men jag måste sluta !!!
ett av pillerna jag tar är något som kroppsbyggare gillar i bulk syfte.... alltså när dom äter anabola... det fick jag veta för typ 5 dagar sedan när jag satt en natt och läste om varför man mår som man gör ibland.
så där har vi en anledning till varför jag gått upp 15kg bara så där?? varför talar inte läkaren om detta??
hade jag vetat det skulle jag tränat på ett annat sätt så kanske det gjort nytta mer än att bara göra mig fet och trött!!

ska boka en tid hos min läkare och se till å få minus piller i stället!! ska ju inte va så svårt att få tycker jag.

man har ju som jag nu haft en massa tid till inget ting när man grubblar på ditt å datt..
har nog kommit fram till att jag mår bra av att bo själv..... men inte av att va ensamm..

jag vill inte ha någon å dela räkningarna med eller diskutera tvätt tiden med!!
jag vill ha någon som ibland somnar i soffan efter en trevlig dag som man kan känna lukten av näe man själv ser klart det man tittar på.
kaffe,mat,sex,skratt och gråt är några saker som är sjukt jobbiga på egen hand.

håller mycket på med mina små hobbys av alla de slag nu mer som öl! detta trode jag va något en ego bohem gjorde för sig själv i det tysta... men det visa sig att masser av vänner runt mig gått med samma lust för det perfekta ölet, bara det att jag är den som facktiskt börjat mitt sökande och färdig ställande av detta öl!
hoppas detta kan ge många trevliga stunder och upp sluppna diskutioner om rätt och fel...

jag har även bestämt mig för att börja jobba så fort det går för att kunna bli av med scandic!!
det är ett ricktigt trisst ställe...
det passar den ambitions lösa mäniskan som gillar att för svenska amrikansk matkultur a la las vegas via en lite för glad herr oliver och trötta tyskar på ego tripp.
ett ricktigt bra ställe för folk som gillar att stå i kö och göra som alla andra!!
jag är inte en sådan mäniska men förstår dom som vill ha det grått och färglöst...

vad jag kommer jobba med vet jag inte?? troligen mat ett tag till eller så något annat..
jag vill göra något ihop med folk som brinner för det dom gör! det är nog det jag saknar.
sedan om det blir något helt nytt eller gammalt spelar ingen roll!!
jag är inte klar med min utväckling utan vill lära mer!! kan inte stå med samma hela dagarna utan måste få skjuta från höften och va galen i bland... jag har jävligt svårt för att va den tysta!!!
jag vet också att det som jag gillar mäst utan mina barnd då inte heller finns i detta landet...... det är en jobbig blandnign som troligen kommer lösa sig med tiden.
men under den tiden får jag snällt vänta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0